منوی دسته بندی

بهترین بازی های اندروید 2024 – لینک نصب

معرفی بهترین بازی های اندروید 2024

به طور حتم بازی‌های ویدئویی از جذابیت بالایی برخوردارند و از همین جهت معرفی بهترین بازی های اندروید 2024 و لینک نصب آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از کاربران حداقل برای گذراندن وقت خود هم که شده سراغ برازی های موبایل می‌روند و حتی حاضرند هزینه های بسیار بالایی برای خرید یک گوشی گیمینگ بپردازند.

سازندگان بازی‌های ویدئویی نیز از این فرصت استفاده می‌کنند و بازی‌های مختلف و پرطرفداری را طراحی می‌کنند که بازار آن‌ها را گرم‌تر می‌کند و می‌تواند برای آنها سود بیشتری نیز به ارمغان بیاورد.

در این مقاله قصد داریم به شما بهترین بازی های اندروید 2024 و لینک نصب آنها را معرفی کنیم. با موبونقد همراه باشید. تا به معرفی بهترین بازی های موبایل 2024 و لینک نصب آنها بپردازیم.


بازی Genshin Impact

بهترین بازی های اندروید 2024 - Genshin Impact
  • سبک : ماجراجویی – نقش آفرینی
  • استودیو : miHoYo Limited
  • رده سنی : نوجوانان
  • قیمت : رایگان

Genshin Impact که از Legend of Zelda: Breath of the Wild که بهترین بازی سال ۲۰۱۷ و جزو بهترین بازی های اندروید 2024 شناخته شده بود الهام گرفته است، به یکی از پرطرفدارترین و یکی از بهترین بازی های اندروید 2024 تبدیل شده است. این بازی پر از عناصر نقش آفرینی است و جهان باز است و به شما اجازه می‌دهد که در دنیای وسیع آن ماجراهای مختلفی را تجربه کنید. با ارائه آپدیت‌های جدید و توجه به نظرات و خواسته‌های کاربران، Genshin Impact در سال‌های اخیر در راس لیست بهترین بازی‌های اندروید با کیفیت قرار گرفته است.

Genshin Impact حال و هوایی مشابه انیمه‌های ژاپنی دارد و درکنار داستان جذابی که روایت می‌کند، شما را تا مدت‌ها در دنیای عظیم و فانتزی خود، سرگرم نگه می‌دارد. Genshin Impact که گرافیک زیبا و جهان بزرگی دارد، شامل کاراکتر‌های متنوع، قدرت‌های خاص و آیتم‌های زیادی است که در سراسر نقشه پیدا می‌شوند. این عناصر گیم‌پلی باعث می‌شوند که اکتشاف دنیای گنشین ایمپکت هیجان‌انگیز باشد. Genshin Impact یک بازی رایگان و آنلاین است که شما را قادر می‌سازد که با دوستان خود، یک تجربه‌ی جدید از یک بازی جهان باز را در موبایل داشته باشید.


بازی Call of Duty Mobile

بازی Call of Duty Mobile اندروید
  • سبک : اکشن – شوتر اول شخص – بتل رویال
  • استودیو : Activision
  • رده سنی : نوجوانان، جوانان
  • قیمت : رایگان

انتشار یک نسخه از بازی Call of Duty برای یک دستگاه گوشی موبابل، بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است. این بازی هیجنان انگیز و شوتر اول شخص با همکاری شرکت Tencent و شرکت Activision ساخته شده است. Call of Duty Mobile به سرعت به یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی تبدیل شد.

این بازی شامل بخش‌های مختلفی مانند بتل رویال، زامبی و مولتی‌پلیر است که شما را قادر می‌سازد تا از بازی کردن آنلاین Call of Duty در گوشی هوشمند خود لذت ببرید. کال آو دیوتی موبایل یک بازی شوتر آنلاین است که دارای سیستم شخصی‌سازی وسیعی است. از اسلحه‌ها گرفته تا تغییر کاراکتر خود به دیگر شخصیت‌های محبوب مجموعه‌ی کال آو دیوتی، همه دارای قابلیت شخصی‌سازی هستند. بازی Call of Duty: Mobile به خوبی با شرایط موبایل سازگار است و اگر اندروید ۹ به بالا داشته باشید، می‌توانید از کنترلر‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ نیز برای انجام بازی استفاده کنید.

در حال حاضر Call of Duty: Mobile یکی ازبهترین بازی های اندروید 2024 شوتر آنلاین اندرویدی محسوب می‌شود که می‌توانید این بازی را در سیستم عامل اندروید به صورت رایگان دانلود و تجربه کنید. اگر قصد تجربه بهتری از این بازی دارید پیشنهاد ما انجام این بازی با تبلت است که به شما کمک می‌کند تا بیشترین فضا را برای لمس در اختیار داشته باشید؛ می توانید به این منظور به مقاله نقد و بررسی تبلت هوآوی MatePad Pro 13.2 مراجعه کنید.


بازی Apex Legends Mobile

بازی Apex Legends Mobile برای موبایل
  • سبک : شوتر اول شخص – بتل رویال
  • استودیو : EA – Respawn
  • رده سنی : نوجوانان، جوانان
  • قیمت : رایگان

بازی Apex Legends Mobile (اپکس لنجدز) یک بازی اکشن در سبک بتل رویال است که از هنگام عرضه، بسیار مورد توجه گیمرها قرار گرفت و به یکی از بازی‌های محبوب جهان تبدیل شد. این بازی دارای گرافیک زیبا و جلوه های حرکتی فراوان است که نیاز به سرعت و توانایی در پیش بردن مراحل بازی دارد و باید استراتژی مناسبی را برای شکست دشمن انتخاب کنید. البته، خشونت Apex Legends کمی بالاست و برای همین هم بیشتر مناسب رده سنی جوانان است تا نوجوانان.

در این بازی، هر کدام از شخصیت‌ها دارای قابلیت‌های خاص خود هستند و باید با سایر همرزمان آنلاین خود با همکاری و برنامه‌ریزی پیش بروید تا دشمنان را نابود کنید. در نهایت بازی ایپکس لجندز روی موبایل یک تجربه جدید و متفاوت از بازی‌کردن به شما می‌دهد؛ البته هنوز امکان کراس پلی با سایر پلتفرم‌ها وجود ندارد اما بازی برای موبایل به خوبی بهینه‌سازی شده است و بازیکنان نیز از آن به خوبی استقبال می‌کنند.


بازی Castlevania: Symphony of the night

بررسی کامل بازی Castlevania: Symphony of the night
  • سبک : دو بعدی – METROIDVANIA
  • استودیو : KONAMI
  • رده سنی : نوجوانان، جوانان
  • قیمت : پولی

بازی Castlevania: Symphony of the night کسلوانیا یک بازی اندرویدی فوق‌العاده است که در سراسر دنیا دارای طرفداران زیادی است و کمتر گیمری را می‌توانید پیدا کنید که از این بازی خوشش نیامده باشد! این بازی، یک بازی اکشن است که ابتدا برای پلی استیشن و سگا ساخته شد و بعدا نسخه‌های متفاوتی از آن برای کنسول‌های گوناگون عرضه شدند. این بازی، در سبک بازی‌های دو بعدی قرار دارد. این بازی نیز در بین بهترین بازی های اندروید 2024 جای میگیرد و یکی از بهترین بازی های پولی گوگل پلی است.

اگر هنوز با این بازی زیبا و جالب آشنا نشده‌اید، باید بدانید که این بازی، مانند سفری به قرون وسطی، زمان دراکولا و شیاطین و موجودات عجیب و غریب است. در این قسمت از بازی‌های کسلوانیا، با شخصیتی همراه می‌شویم که به قلعه‌ی دراکولا رفته و می‌خواهد موجودی به نام شفت را نابود کند که بلمونت را کنترل کرده است.

مسیر بازی، خطی نیست و برای رسیدن به برخی از بخش‌های قلعه، باید مراحلی را پشت سر بگذارید و توانایی‌هایی مانند shapeshifting را کسب کنید. شفت هم، فقط زمانی ظاهر می‌شود که شما سلاح‌ها و غنیمت‌هایی را جمع کرده باشید. این بازی، پر از شگفتی و راز است و هر چه بیشتر پیش می‌روید، بیشتر به آن علاقمند می‌شوید و از بازی کردن آن نمی‌توانید دست بکشید.


بازی Shadow Fight 3

بازی Shadow Fight 3 موبایل
  • سبک : RPG – مبارزه ای – نقش آفرینی
  • استودیو : Nekki
  • رده سنی : نوجوانان، جوانان
  • قیمت : رایگان

بازی Shadow Fight 3 (شادو فایت ۳) یک بازی موبایلی در سبک مبارزه‌ای است که دارای گرافیک عالی و گیم‌پلی پرهیجانی است. این بازی همچنین دارای عناصر نقش آفرینی است که بازی را جذاب‌تر می‌کند. شما می‌توانید در این بازی قهرمان خود را انتخاب کنید و ظاهر آن را تغییر دهید.

همچنین با پیشرفت در داستان بازی، قدرت‌های جدیدی برای قهرمان خود کسب خواهید کرد. این بازی بسیار محبوب است و بیش از ۳ میلیون بار دانلود شده است. بازی Shadow Fight 3 با گیم‌پلی سخت و سیستم مبارزات کارآمد و همچنین جلوه‌های بصری شگفت‌انگیز مشهور است. در طول بازی، شما آیتم‌ها و سلاح‌های جدیدی را فعال می‌کنید که می‌توانند پیشرفت شما را تسهیل کنند. این بازی را می‌توانید با کیفیت بالای 1440p و فریم ریت ۶۰ روی گوشی های گیمینگ قوی و پرچم دار اجرا کنید و نهایت لذت را ببرید.


بازی Clash of Clans

معرفی بازی Clash of Clans
  • سبک : استراتژیک آنلاین – RTS – MMO
  • استودیو : SUPERCELL
  • رده سنی : نوجوانان
  • قیمت : رایگان

بازی دیگری از شرکت سوپرسل که پیش از کلش رویال عرضه شد و برای مدت‌ها بازی محبوب موبایلی در گوگل پلی بود. در این بازی شما باید شهر خود را احداث کنید و دفاعات آن را تقویت کنید. نیروهای خود را آموزش دهید و منابع سایر زمین‌ها را تصاحب کنید. در این بازی امکان کلن وار هم بین کلن های مختلف و با اتک های فراوان وجود دارد که با آن می‌توانید در مسابقات چندروزه منابع کسب کنید و قدرت خود را نشان دهید.

در کنار تمامی این قابلیت ها می توانید با اعضای مختلف کلن در ارتباط باشید و دونیت هایی برای آنها داشته باشید و از این طریق به هم تیمی های خود کمک کنید تا برای جنگ های پیش رو اماده شوید و می توانید با آپگرید و ارتقا تاون هال خود لول و سطح سربازان و تجهزیات نظامی خود را افزایش دهید.


بازی Limbo

بررسی بازی Limbo موبایل
  • سبک : پلتفرمر – ترسناک – معمایی
  • استودیو : PlayDead
  • رده سنی : جوانان
  • قیمت : پولی

بازی Limbo (لیمبو) یک بازی معمایی و ترسناک است که موزیک پس زمینه‌اش حس دلهره را افزایش می‌دهد. در این بازی شما یک پسر جوان هستید که به دنبال خواهرش در جنگل می‌گردید و باید از موانع دشوار بازی رد شوید. این بازی با رنگ سیاه و سفید ساخته شده است و نیاز به صبر و خلاقیت دارد.

بازی لیمبو آنقدر در چالش برانگیز کردن مخاطبش مهارت دارد که بسیار کمتر مثالی از آن را می‌توان یافت. Limbo با عرضه شدن برای گوشی‌های هوشمند به یکی از بهترین بازی‌های اندروید تبدیل شد.


بازی Clash Royal

معرفی بازی Clash Royal برای موبایل
  • سبک : استراتژیک آنلاین – RTS – MMO
  • استودیو : SUPERCELL
  • رده سنی : نوجوانان
  • قیمت : رایگان

بازی Clash Royal یک بازی استراتژیک از سوپرسل است که در آن باید با استفاده از کارت‌هایی که انتخاب کرده‌اید، برج‌های دشمن را منهدم کنید و برنده شوید. این بازی ترکیبی از بازی های استراتژیک آنلاین و کارت بازی های قدیمی است؛ این کارت‌ها با اکسیر صورتی فعال می‌شوند که هر کارت مقداری اکسیر مصرف می‌کند. این بازی بسیار محبوب است و ما توصیه می‌کنیم آن را حتما امتحان کنید.

سینا گلزاده وب‌سایت
من و دوستانم در این سایت به بررسی صادقانه انواع گوشی، لوازم جانبی، لپ تاپ و... می پردازیم و تجربه چندین سالمون در اختیارتون قرار میدیم، ممنون میشم اگر سوالی داشتین پایین این پست بپرسین حتما در اولین فرصت جواب میدم 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *